יום שישי, 5 בדצמבר 2008

היום רציתי לדבר קצת על הנושא של בגדים יד שניה. אני אישית מאוד אוהבת לקנות בגדים יד שניה ואני לא אשקר, אני מרגישה הרבה יותר חופשיה בחנויות כאלו.
כשאני תרה אחר בגדים במסע שופינג סוער, החוויה בחנויות וברשתות הגדולות שונה בהרבה מחנויות יד שניה. ברור לי שבכל חנות אני אהנה לקנות אבל הכי מהנה לדעתי זה הקניה בחנות יד שניה. כל בגד שם מסעיר אותי מחדש. הזהות של הבגד שונה וההבדל הוא משמעותי.
ברשת גדולה הבגדים הם מסחריים והערך האישי שלהם קטן לעומת בגדי יד שניה, שם לכל בגד יש סיפור אחר. יש כאלו שיחשבו שזה מגעיל ללבוש פריט משומש שאפילו לא יודעים מאיכן הוא הגיע, אך לדעתי המחשבה כי הבגד שלובשים הוא יד שניה, עושה את הבגד הרבה יותר משמעותי ועם הרבה יותר עניין וסקרנות.

פריטי וינטג' יד שניה

לבגד יד שנייה יש עוצמה. הוא בא עם ברכה. הנשמה של אישה אריסטוקרטית אחת שתרמה אותו מצטרפת לנשמה של מי שקונה את הבגד.

זה אחד הדברים הכי גאוניים שיש, מניסיון. הבגדים נקיים ובאיכות מעולה, והמוכרים בודקים את הבגדים לפני שהם שמים אותם בחנות. חוץ מזה שזה אחלה מקום לאנשים שרוצים בגדים שונים ומיוחדים, למשל פריטי וינטג'.
אני יודעת שיש אנשים שיחלקו על כך, אך אני חושבת שבגדים יד שניה שווים בהרבה מהפריטים המוצגים ברשתות ובחנויות, הם לרוב זולים יותר ובעיקר נותנים ביטחון ותחושה כי עכשיו אתה מלווה בסיפור אחר, המביא טאץ' נוסף לסגנון שלך.
בנוסף לחוויה ולתחושה בקנית ולבישת פריטי יד שניה, בשנים האחרונות הנושא נהיה מאוד אופנתי וטרנדי ברחבי העולם כולו.

חנות יד שניה

אני ממליצה לכולם לבקר בחנות יד שניה, אפילו אם זה רק להסתכל ואני מבטיחה שכולכם תחוו חוויה קצת שונה ממה שאתם רגילים.

ורציתי רק לציין... אין שום צורך להתבייש לקנות או ללבוש בגדי יד שניה, הרי כמו שכבר אמרתי, לפי דעתי לפריטים האלה יש כוח רב וערך גדול.

למי שמעוניין: יש בת"א את "שתיים" בשינקין, את "אדרת" בבוגרשוב, ואת "NO LOGO" בבוגרשוב.

יש מבחר עצום של חנויות יד שניה בארץ, אז תקנו ותהנו ;)

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

בלוג ממש יפה!!! ואת צודקת בכל מילה...
בהצלחה בהמשך :)

אנונימי אמר/ה...

where you come from!

אנונימי אמר/ה...

On this point, I feel you should be described in greater detail, I think it is that we need!

אנונימי אמר/ה...

Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!