יום שישי, 19 בדצמבר 2008

כשהייתי יותר קטנה... משהו כמו כיתה א' התחלתי לתפור. הייתי תופרת המון. הייתי מכינה בובות ותופרת להן בגדים. אך אותה תקופה תמימה עברה לה, ובמקום לתפור בגדים לבובות התחלתי לשחק במחשב בשלל משחקי הלבוש, אני מתכוונת למשחקים בהם יש דמות ומבחר בגדים וצריך להלביש את הדמות. אך אותה תקופה הסתיימה גם היא כאשר גיליתי את האתר הנפלא פוליבור.
מה זה בעצם פוליבור? בפוליבור יש מבחר עצום של פריטים: אקססוריז, בגדים... אפשר לבחור כל פריט שרוצים ולשלב עם פריטים אחרים וככה ליצור שלל אאוטפיטים.
אפשר להשתולל וליצור המון הופעות מכל הסוגים. זו חוויה מהנה והאתר מומלץ לכולם.


אפשר להגיד שאני כבר מכורה, כי אין יום שאני לא נכנסת לשם. זה פשוט כיף, אין לי איך לתאר את זה אחרת. בנוסף לכל זה נותן לי המון השראה והרבה פעמים אני מנסה להתלבש לפי האאוטפיטים שאני עושה באתר.
יש אפשרות לראות שילובים שונים של כל המשתמשים באתר.



באתר ניתן למצוא פריטים מכל המינים והסוגים וזה מאפשר לשלב כל דבר העולה על הדעת.


אז לכל חובבי האופנה מביניכם, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הזה - http://www.polyvore.com/ ולפתוח כרטיס. תהנו.

חשוב לציין שאת השילובים המופיעים כאן לא אני עשיתי, אלא חברי פורום תפוז אופנה המוכשרים.

11 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני כבר הרבה זמן גולשת בפוליפור... מומלץ.

אנונימי אמר/ה...

וואי... איזה אתר יפה.. בהצלחה!
איזה כיף זה הפוליפור הזה :)

אנונימי אמר/ה...

ניסיתי את הפוליבור הזה, בהחלט כדאי.

תודה ויום נעים.

מיכלי אמר/ה...

הסט האחרון הכפול שפירסמת..הוא שלי.
פעם הבאה שאת מפרסמת דברים של אנשים אחרים ראוי לתת קרדיט..

אנונימי אמר/ה...

פוליבור זה אחד הדברים! רק חבל שאין לי זמן, כל היום אני בעבודה =/

חג שמחחח!!!

נופר אמר/ה...

מיכל אני באמת מצטערת, הסטים הם סטים ששמרתי במחשב משום שממש אהבתי אותם ולכן לא זכרתי מי עשה אותם. אני ציינתי למטה שזה לא אני עשיתי את הסטים האלו אלה חברי פורום אופנה... ושוב אני באמת מצטערת אני פשוט לא ידעתי של מי הסטים.

כמובן שהקרדיט הוא בשביל מי שעשה את הסטים ואם יש עוד אנשים שקוראים כאן אשר הסט שלהם מופיע אצלי בבלוג הקרדיט הוא בשבילכם!!!

עמכם הסליחה, חג שמח.

מיכלי אמר/ה...

לא קרה כלום, חג שמח מותק:)
סך הכל מחמאה בשבילי

אנונימי אמר/ה...

Very good!

אנונימי אמר/ה...

It appears the level of my language is the need to improve, because some things I can not understand, but I still firmly believe that here is a very good article!

אנונימי אמר/ה...

A friend told me this place I have been looking for, I come, it turned out, I have not disappointed, good Blog

אנונימי אמר/ה...

It seems my language skills need to be strengthened, because I totally can not read your information, but I think this is a good BLOG