יום שבת, 13 בדצמבר 2008

אז מה נלבש החורף?
הנה, החורף כבר ממש בפתח. הגשם בחוץ יורד ולכן החלתטי לכתוב קצת על אופנת החורף 2008-2009.

אני לא ממש מגלה עתידות, כי אתם בוודאי רואים ומכירים את הטרנדים שיעשו לנו את החורף, אך ליתר בטיחון אני אסכם בשבילכם את הפריטים שיחממו לכם את העונה הקרה.
לא בעיה להתלבש יפה החורף. כל אחד יכול למצוא את הפריטים המתאימים בשבילו וגם להישאר טרנדי ואופנתי, משום שהמבחר הוא עצום. יש פריטים מכל הסוגים ומכל המינים... מגזרות נמוכות ועד גבוהות, מרחב ועד צר.
הדפס משבצות
החורף יש התלהבות רבה ממשבצות. ניתן לראות אותן בכל הפריטים: בחגורות, בתיקים, בנעליים, בחולצות ואף בשמלות. אפשר לשלב אותן זו עם זו (למרות שאני לא אוהבת להגזים עם המשבצות... אך כל אחד עם הסגנון שלו) או להוסיף פריט משובץ אחד וכך לשדרג את מערכת הלבוש.



שחור ותחרה
הסגנון הגותי ממשיך ללוות אותנו ובולט בעיקר בגדי הערב השחורים של העונה ובאיפור הכבד. ניתן למצוא הרבה בגדים ושמלות עשויים תחרה והאקססוריז כוללים גרבונים מעניינים שאפשר לרכוש בכל הסוגים.

כמה צבעים ביחד
החורף אומנם אפרורי אך ניתן לבנות אאוטפיט מעניין אשר יוסיף מעט צבע. עם קצת מחשבה אפשר ליצור צירופים יצירתיים של חום וורוד, סגול ואדום, ירוק וסגול ועוד. החורף הזה אפשר להשתולל עם הצבעים, אומנם לא צריך להגזים אך ניתן בהחלט ליצור מראה צבעוני ושיקי.


סגנון מחויט
העונה יש מבחר עצום של פריטים מחויטים. יש אווירה של כובד ראש באופנה החורף ואפשר לראות את זה בשמלות הטוויד המחטבות, בז'קטים העשויים צמר ובמכנסיים עם מתפרים.




תהנו מהחורף... והכי חשוב תתלבשו חם.
ואם שכחתי משהו אז תעירו, אני אשמח לקבל ביקורת :)

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

וואי.. בלוג יפה. אהה... שכחת גם להגיד על הסגנון האתני שהולך עכשיו חזק, אבל לא נורא.

אנונימי אמר/ה...

i agree your idea ! very nice blog

אנונימי אמר/ה...

Coming to your BLOG, I feel a good start!

אנונימי אמר/ה...

You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
Personalized Signature:常州麻将,常州三打一,常州攻主,常州斗地主,常州4人升级