יום שישי, 2 בינואר 2009

רוח קרבית.

מלחמה בדרום... זה כל כך עצוב.
אומנם הבלוג או בלוג אופנה, אך החלטתי להקדיש את הפוסט הזה כדי לדבר על המלחמה.

אני לא גרה בדרום הארץ אלא במרכז ועל כן אני לא מרגישה כל כך את המערכה בדרום.

אני מנסה להבין את הרגשות של התושבים, אך זה בהחלט קשה כשאתה לא חווה זאת על בשרך, לכן הדבר היחיד שאני יכולה לעשות - לומר שאני תומכת בכל אחד ואחת מכם.





אני חושבת שאפשר בהחלט ואף רצוי לעזור להם, בשביל זה אנחנו כאן. כל אחד מאיתנו יכול לתרום ולהעניק להם משהו. יש אפשרויות רבות אפשר לארח משפחות מהדרום, מלבד זאת ניתן לשלוח חבילות ומכתבי תמיכה ועידוד לתושבים. אני אישית מחכה לארח בביתי מספר בני נוער שיגיעו לכאן בקרוב.

אם יש לכם לב ואתם רוצים לתת, ושאני אומרת לתת זה לא רק בכסף, אז הנה פרטים לעזרה:

http://israelim.org.il/

אירוח משפחות - 02-5399000

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני מהדרום ואני יכול להגיד שאתם באמת לא מבינים מה קורה פה. אתם כאילו חיים בעולם אחר. אבל בכל זאת, תודה על הכוונה.

אנונימי אמר/ה...

עצוב. זה כל כך קשה. תודה.

אנונימי אמר/ה...

can u leave ur phone number to me???

אנונימי אמר/ה...

I think I need to think in order to fully understand the contents of your description!
Personalized signatures:我爱棋牌

אנונימי אמר/ה...

See you in these things, I think, I started feeling good!
Personalized Signature:贵州信息港休闲游戏中心,我爱掼蛋网,重庆游戏中心,金游世界视频棋牌游戏中心,南通棋牌游戏中心,贵港热线休闲游戏中心,淮安棋牌游戏中心