יום שישי, 16 בינואר 2009

שדרוג בגדים

אנו נמצאים כרגע בתקופת המיתון, לכן החלטתי לנסות ולעזור לכם לחסוך בהוצאות. אני בטוחה שהרבה מכם היו רוצים לקנות גופיה פשוטה במחיר של עשרה שקלים בלבד ולשדרג לגופיה אופנתית ומיוחדת. בתוספת שקלים בודדים ומעט דמיון ניתן להפוך כל בגד למעוצב ואופנתי.

לעיתים, כאשר אני מוצאת עצמי ללא תעסוקה, אני חושבת על רעיונות לשדרוד הארון.
תופתעו לגלות שגם הפריט הכעור ביותר יכול להפוך לסינדרלה, כלומר הכל ניתן לשדרוג ובהחלט אפשר לעשות זאת ללא הרבה בעיות ובסכומים מתאימים לכל כיס.



בכל חנות יצירה ניתן למצוא שלל אביזרים המאפשרים לנו להשתולל עם הדמיון ולעשות כל דבר העולה על רוחנו.
בעזרת פייטים, חרוזים, ניטים, טוליפ, שבלונות ושאר חומרים שדרוג בגדים הופך להיות פעולה פשוטה ומהנה.

חיפשתי באינטרנט ומצאתי אתר עם סרטי וידאו המראים כיצד לחדש בגדים ופריטים שונים. האתר אומנם באנגלית, אך בהחלט שווה כניסה. http://www.bbc.co.uk/blast/fashion/downloads/
.

כנסו ותהנו. אם יש לכם רעיונות לעדכון המלתחה אתם מוזמנים לכתוב לי בתגובות.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ואיי... מגניבבב... אני אכנס

saray אמר/ה...

שדרוג בגדים זה באמת אחד הדברים היותר כיפים לעשות..

אנונימי אמר/ה...

אהבתייייייייייייי חחחחח

נבו אמר/ה...

אתר ממש נחמד,תמיד יש מה ללמוד וזה כייף,תודה לך על הלינק.