יום רביעי, 7 בינואר 2009

אופנה- מוֹדָה, הַדֻּגְמָה וְהָאֹפֶן הַמְקֻבָּלִים בִּזְמַן מְסֻיָם וּבְמָקוֹם מְסֻיָם - בְּצוּרַת לְבוּשׁ, בִּנְיָן, רָהִיטִים, כֵּלִים
וְכַיוֹצֵא בָּהֶם.

זה הערך של אופנה מתוך המילון החדש אבן שושן.
הפירוש שלי לאופנה לא כל כך שונה מהערך במילון, אך בהחלט הייתי מוסיפה כמה דברים.

בשבילי אופנה זה הרבה יותר מרק בגד טרנדי... הבגדים הם המפלט שלי.
הלבוש שלי מבטא את הרגשות והפחדים שלי. למשל כאשר אני עצובה הלבוש שלי יהיה בצבעים כהים כמו אפור, שחור וכאשר אני שמחה האאוטפיט שלי יותר נוטה לצבעי ניאון.






הסגנון שלי מבטא את עצמי ואת הפנימיות שלי ולכן לדעתי כל אחד צריך להתלבש אך ורק על פי הסטייל האישי שלו, איך שמתאים לו ואיך שהוא אוהב, להתייחס פחות לטרנדים ויותר לתחושה הפנימית.

הרבה יותר נעים להסתובב בבגדים שמתאימים לך ומבטאים את האישיות שלך, את התכונות שלך. אפשר ללמוד הרבה על אנשים רק מלהסתכל על הלבוש שלהם, לדוגמא אדם שלובש בגדים זרוקים בדרך כלל אדם בעל אופי זורם, אחד שלא מעניין אותו מה חושבים עליו.


תתלבשו כפי העולה על דעתכם, תנו ביטוי לתחושות שלכם והכי חשוב תמיד תזכרו שאתם הכי יפים כשנוח לכם.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

גם אני כמוך, אבל הבעיה שכשאני מתלבשת כמו שאני אוהבת כולם מסתכלים עלי מוזר !

אנונימי אמר/ה...

בלוג יפה. כתבה טובה.

אנונימי אמר/ה...

בלוג יפההה... בהצלחה

אדוה&לימור אמר/ה...

תודה לך על התגובה :)
את כל כך צודקת!! אנשים צריכים ללבוש מה שהם אוהבים ולפעול רק על פי מה שהם חושבים. אם למישהו זה לא מתאים אז זה כבר בעיה שלו.. אם כולם היו מפחדים להתלבש לפי הסטייל שלהם העולם היה כל כך משעמם...

sefi אמר/ה...

והכי חשוב אל תקשיבו לביקורות של פורום אופנה בתפוז. :)
אחלה בלוג!
היום גיליתי אותו, את מוזמנת לבקר גם אצלי.
נשיקות,
ספי