יום חמישי, 29 בינואר 2009

אקססוריז

אחח, אקססוריז. האקססוריז הם השוקולד של עולם האופנה.

אביזרי אופנה היו קיימים מראשית ההיסטוריה. אפשר למצוא אותם בכל תקופה. בתקופות קדומות נוצרו מחומרים כגון עצמות, עץ וצדפות, ולאחר מכן מחומרים יקרים יותר כמתכות ואבני חן.
אקססוריז יש לכל חלק בגוף האדם, מסיכות ראש ועד לטבעות על הבהונות.


שרשרות, תיקים, צמידים, נעליים, משקפיים, צעיפים – יש מבחר רב של אביזרים אשר בהחלט יכולים להוסיף להופעה. לי אישית יש תשוקה עזה לאקססוריז! הופעה ללא אביזרים יוצרת מראה מונוטוני בעיני, אני בטוחה שרובכם תסכימו עימי שזה לא מעניין ללבוש רק חולצה ומכנס. לכן אקססוריז תמיד ישפרו את ההופעה. אין שום צורך להגזים ולהעמיס פריטים, זה יראה טיפשי.

לי אישית יש סימפתיה בעיקר לתיקים ומשקפי שמש, אמי יודעת זאת היטב והיא בהחלט לא מרוצה מהנושא אשר לטענתה מיותר משום שיש לי פריטים רבים ואני רק קונה ולא משתמשת, בחדרי ניתן למצוא את מיטב האביזרים הללו בכל הסוגים והצבעים.
.
תהינו לשחק עם האקססוריז ולהתאים אותם לכל מראה. אפשר למצוא מבחר עצום של פריטים בכל הרשתות והשווקים וכמובן שאפשר להכין לבד, שזה לדעתי הכי מהנה.


טיפ לסיום: אם אתם שמים פריט בולט במיוחד אך יש לכם רצון להוסיף עוד פריט, תשתדלו שהוא יהיה כמה שיותר עדין, כדי שההופעה לא תראה משורבטת.

3 תגובות:

saray אמר/ה...

אקססוריז זה בהחלט אחד הדברים האהובים עליי באופנה

אנונימי אמר/ה...

אחלה פוסט. נהניתי לקרוא...

sefi אמר/ה...

יש לי את גופיית הפנדה ההורסת הזאת.